Kamis, 31 Januari 2013

see you again my blog..

So long time no see ya my blog..
terlalu lama melupakanmu tapi tetap......
aku tetap pecinta white, white rose, and vanilla

Jujur..blog ini berasal dari tugas kuliah..dosen yg gaul dan berkarakter memacu semua muda mudinya untuk menulis..apapun jenis tulisan itu..salah satunya dengan cara menjadi blogger.. Tak berasal dari niat hati, akhirnya acara tulis menulisku terhenti sekian tahun lamanya..semua kisah hanya kusimpan dalam memori otak..entah itu long term atau jangan2 malah short term memory (gawaaaat)..yaaak, dan kini setelah bertaun2 kusimpan, hari ini aku mengukuhkan diri untuk kembali ber-blog ria bersama kalian..

Dalam diri, ku tetap berharap..tak ada seorangpun yang membaca tulisan2 ini..tak ada seorangpun yang tau cerita2 hidupku yang rumit dan semakin rumit ini ha ha ha.....

Bukan hari ini aku ceritakan semua kisah hidupku..entah kapan tapi sangat ingin kuceritakan semuanya..tak mampu lagi kupendam sendiri kisah-kisah ini..
Ups..sudah setengah tiga sore..saatnya pulang........see you soon blog :)

1 komentar:

  1. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    BalasHapus